کافه رستوران وصال
کافه رستوران وصال ، برای اطمینان از اینکه مشتریان تجربه خوبی در رستوران دارند،
به هر صندلی در سالن غذاخوری خود نگاه کنید: بهترین راه برای تشخیص هر مشکلی که همراه با مبل
در اتاق غذا خوری شما باشد این است که به طور دستی هر صندلی، میز و غیره را برای هر عیب بررسی
کنید. اگر نمیتوانید زمان را اختصاص دهید، یک تیم انتخاب کنید تا به طور خاص یک چک درباره مبلمان
در فضای غذاخوری برای هر عیب و نقص داشته باشد. این بهترین راه برای شناسایی مناطق مشکل
قبل از باز کردن روز است. در هر صندلی بنشینید و احساس و نمای آن صندلی را بررسی کنید. به
عنوان مثال، اگر احساس میکنید که یک صندلی به طور مستقیم به آشپزخانه نگاه میکند، ممکن است
بخواهید آن را تغییر دهید، مگر این که آشپزخانه باز بخشی از این تجربه باشد. ارزیابی هر صندلی به
شما این امکان را میدهد که تمام تجربیات ناهار مشتری را درک کنید و به ما اجازه میدهد تا قبل
از هر گونه شکایت از سوی مشتریان تغییرات ایجاد کنیم.
برای اطمینان از اینکه مشتریان تجربه خوبی در رستوران دارند، مهم است که اولویتهای خود را در
نظر بگیرید و بر این اساس تغییراتی را در فضای غذاخوری خود در یک رستوران ایجاد کنید. بداههسازی
را بر روی بازخورد ارایهشده توسط مشتریان برای کارآمدتر کردن فضا و کاربردی نگه دارید.