شرایط گارانتی کالا های شرکت نانوتک

گارانتی کالا های  شرکت نانوتک  تولیدی مبلمان مدرن و مبلمان رستورانی نانوتک

در راستای اعتماد مصرف کنندگان محترم و اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان مبلمان منزل و اداری که این شرکت را در سال 1378 به عنوان شرکت برگزیده با پتانسیل صادراتی انتخاب نموده،

گارانتی کالا های  شرکت نانوتک

اقدام به تعریف و مشخص نمودن موارد گارانتی و خدمات پس از فروش خود در داخل و خارج از مرزهای ایران با مارک و برند نانوتک نموده است .

لذا از مصرف کنندگان گرامی ضمن قدردانی و تشکر از خرید خود از شرکت نانوتک ،

توصیه می شود شرایط ضمانت نامه و خدمات پس از فروش و نیز توصیه های کلی مراقبت و نگهداری از مبلمان خریداری شده را بدقت مطالعه فرموده

و بروشورهای مربوطه را از فروشگاه های عرضه محصولات نانوتک دریافت نمایید.

کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه های نانوتک مبل با رعایت شرایط مندرج در دفترچه راهنما به مدت یکسال ضمانت و به مدت سه سال شامل خدمات پس از فروش می گردد.

بهره برداری می بایست توسط مونتاژ کاران و متخصصین مجموعه نانوتک مبل انجام پذیرد.

موارد ضمانت نامه

شامل هزینه های تعمیر و سرویس ناشی از اشکال در تولید محصول و ابزار و یراق آلات مصرفی که در حین استفاده به صورت عادی دچار اشکال می گردد،خواهد شد.

شیشه،وسایل برقی،الکترونیکی و پارچه استفاده شده در کالا شامل ضمانت نمی گردد.

در صورتی که به تشخیص مجموعه،خسارت وارده به محصول ناشی از موارد غیر عادی

(سهل انگاری و استفاده غیر اصولی خریدار محترم،شستشو،افتادن محصول از ارتفاع،خسارت در اثر حمل و نقل توسط افراد غیر متخصص،

قرار گرفتن محصول در شرایط خارج از استانداردهای زیست محیطی،حوادث طبیعی مانند سیل،زلزله و آتش سوزی و …) باشد،شامل ضمانت نمی گردد.

مدت زمان تعمیر محصولات متغیر می باشد،

لذا زمان آن پس از عودت کالا جهت تعمیر و بررسی های اولیه به خریداران محترم اطلاع رسانی می گردد.

بعد از اولین سرویس،قطعه تعمیر شده تا سه ماه پس از آن ضمانت گردیده

و سایر قطعات همچنان طبق مدت قید شده تحت پوشش ضمانت خواهند بود. قطعات معیوب تعویض شده در مدت ضمانت جهت بررسی کارشناسان مربوطه به مجموعه مرجوع می گردد.

هزینه ایاب و ذهاب ،از شروع ضمانت از خریداران محترم دریافت می گردد.

پس از اتمام ضمانت،در مدت ارایه خدمات 5ساله،کلیه هزینه های مربوط به ارئه خدمات بر عهده خریدار محترم می باشد.

راهنمای نگه داری کالا:

#کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه های نانوتک با رعایت شرایط مندرج در دفترچه راهنما به مدت 18ماه ضمانت و به مدت 5 سال شامل خدمات پس از فروش می گردد.

 

>مراقبت های عمومی:

 

1. کالا را در مکان های خیلی گرم و خیلی سرد قرار ندهید. می بایست محل چیدمان کالا با فاصله حداقل یک متر از دستگاههای گرمایشی (بخاری،شوفاژ و …) قرار گیرد.

 

2. از نگه داری مواد قابل اشتعال و شیمیایی،
اجسام برنده در نزدیکی کالا و گداشتن اجسام سنگین،غیر متعارف و تیز روی وسایل خودداری نمایید.

 

3. از قراردادن کالا در معرض نور مستقیم خورشید،مکان های مرطوب،نمناک و دارای گرد و غبار خودداری فرمایید.

 

4. کالا را در جایی با سطح یکنواخت،صاف و خشک قرار دهید و موقع جا به جا کردن کالا،هرگز آنها را روی زمین نکشید و از ضربه خوردن به آن جلوگیری نماییید.

 

5. در صورت نیاز به جا به جایی کالا در فواصل طولانی و برای جلوگیری از بروز آسیب،آن را از مونتاژ خارج نمایید.

 

6. چنانچه قصد عدم استفاده از مبلمان به مدت طولانی را دارید آن را با پارچه ای به صورت کامل پوشانده و از گرد و غبار و نور خورشید مصون سازید.

 

7. محصول را به غیر از کاربرد مصرفی خود مورد استفاده قرار ندهید و از نشستن بر روی دسته مبل ها و ایستادن بر روی صندلی ها پرهیز نمایید.

 

8. وسایلی که دارای ساختاری مشابه صندلی و یا چهار پایه می باشند هیچگاه نبایست به نحوی مورد استفاده قرار گیرند که از حالت تعادل خارج گردند،این عمل در درازمدت باعث بروز اشکال در محل های مورد اتصال خواهد شد.

 

9. در هنگام استفاده از مکانیزم های متحرک،مراقب قسمت های نوک تیز و سخت آن (دستگیره ها،لولا ها،چارچوب فلزی و … ) باشید و به کودکان اجازه بازی با اجزای متحرک کالا را ندهید.

 

10. اگر احساس می کنید مبلمان شما نیاز به تعمیر دارد ،حتما در اسرع وقت با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید،زیرا تاخیر در این کار باعث خرابی بیشتر می شود.

 

11. قبل از انجام تعمیرات و تغییر دکوراسیون منزل،کالا را از محل چیدمان دور و اقدامات محافظتی را به عمل آورید.

 

12. در خصوص نظافت لوازم الکتریکی به کار رفته در کالا ،ابتدا دو شاخه برق را از پریز خارج نموده و از یک پارچه خشک جهت تمیز نمودن آن استفاده نمایید.
بلاگ نانو تک

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟