غذاخوری برکه
غذاخوری برکه ، کدام مسیر برای وب سایت رستورانی را طی می کنید؟
بدون طراحی خوب ، کاربران ممکن است دور از ذهن باشند زیرا هیچ جذابیتی برای نام تجاری یا وب سایت
وجود ندارد ، بنابراین احتمالاً آنها در جای دیگری خرید می کنند. با این حال اگر تجربه کاربر به اندازه کافی
خوب نباشد ، کاربران تجربه خرید منفی خواهند داشت و ممکن است هرگز باز نگردند ، که بر اعتبار برند
تأثیر می گذارد. به طور متوسط ، یک شخص به 24 نفر در مورد تجربه خدمات بد مشتری که تجربه
کرده است ، می گوید ، در حالی که مشتریانی که تجربه خدمات مشتری خوبی دارند ، به طور متوسط
17 نفر را می گویند. برای جبران یک تجربه منفی حل نشده 12 تجربه مثبت لازم است !! چه چیزی
برای شما بهتر است؟ در مرحله اول ، شما باید اهداف خود را مشخص کنید … آیا می خواهید سفارشات
/ سوالات آنلاین زیادی انجام دهید ، یا فقط نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید؟ اگر مورد دوم باشد ،
طراحی ممکن است تجربه کاربر را برتری دهد … در غیر این صورت درک فرآیند ایده آل برای کاربر اساسی
است. آمازون نمونه بارز این موضوع است ، زیرا شما معمولاً می توانید کالای مورد نظر خود را در مدت 3
کلیک خریداری کنید (نبوغ!). این استراتژی آنها را به بزرگترین وب سایت تجارت الکترونیکی در جهان
تبدیل کرده است – طراحی واقعی وب سایت زیبا نیست ، اما مشتریان با تجربه خرید آنلاین بسیار مثبتی
روبرو می شوند ، که باعث می شود آنها بخواهند دوباره برگردند. شما می توانید بهترین طراحی را در
جهان داشته باشید ، اما اگر تجربه مشتری در نظر گرفته نشود ، خیلی خوب نیست.
به قول آلبرت انیشتین “همه چیز باید به ساده ترین شکل ممکن انجام شود ، اما نه ساده تر”.