رستورانهای زنجیره ای باروژ
رستورانهای زنجیره ای باروژ ، تعداد خروجیهای رستورانهای زنجیره ایی در سال گذشته
-۰.۵ درصد کاهشیافته است و حجم معاملات به میزان -۰.۸ درصد کاهشیافته است … بنابراین چه
چیزی در این صنعت در حال تغییر است تا این امر را ایجاد کند؟ آنالیز رفتار مصرفکننده یک عامل بسیار
مهم است – نه. مصرف کنندگانی که برای تولد یا موقعیتهای خاص غذا میخورند، دو برابر شدهاست،
که نشان میدهد تقاضای رو به رشد برای افرادی که میخواهند غذا بخورند وجود دارد. با این حال،
ارزش کاهشیافته پوند ممکن است سود مشتریان را تشدید کرده باشد، چون آنها به آیندهای نسبتا
ناشناخته تبدیل میشوند که میتواند کاهش فوقالذکر را توضیح دهد.
روشی که مصرف کنندگان در حال غذا خوردن هستند، در حال تغییر است … آنها بیش از پیش برنامهریزی
میکنند و به برندهای “اعتماد” که میدانند قیمت خوبی دارند و غذای عالی میخورند. تصمیمگیری در
مورد اینکه کجا غذا بخورید به خودی بیشتر است. برندهای رستوران به طور موثر پیام فرهنگ خود را به
مصرف کنندگان ترجمه میکنند – اگر این کار به طور موثر انجام شود، برندهای رستوران افزایش خواهند
یافت و وفاداری مصرفکننده افزایش خواهد یافت و به همین ترتیب به این بخش اعتماد خواهد داشت.
ظهور پنج کودک “فرهنگ خوش و دوستداشتنی بودن” مثال خوبی از این است، چون آنها تقریبا هر
۳ روز در حال باز کردن یک رستوران جدید هستند!