رستوران ارکیده مهستان
رستوران ارکیده مهستان ، به نظر می رسید ایجاد یک احساس خانگی دستورالعمل موفقیت برای
امیر اعرابی، بنیانگذار نانوتک است ، که برنده جوایز بهترین کافه با طراحی و بهترین کافه شد.
او این کار را با استفاده از نشیمن نرم برای حداکثر راحتی و تهیه مبلمان سفارشی انجام داد تا جلوه ای
بی نظیر از بارها به او بدهد. او همچنین دعوت نامه های رویداد را با کوکتل رایگان برای افراد در محل کار
خود ارسال می کرد! حسن محبی، مدیرعامل شرکت نانوتک ، در مورد آنچه که هنگام مدیریت یک کافه
برای افزودن ارزش به آن در نظر می گیرند ، صحبت کرد – بزرگترین چالش های آنها مکان ، رقابت و امکانات
رفاهی است. آنها همچنین به بینش مصرف کننده برای بازخورد در مورد جنبه های مختلف کافه خود و
چگونگی بهبود آن می پردازند. محمد ظفری با ایجاد برنامه ای که به بحث های رسانه های اجتماعی
گوش می دهد برای بازخورد در زمان واقعی درباره آنچه که آنها در مورد تجربه خود دوست دارند /
دوست ندارند ، تجربه مشتری را به سطح دیگری برد. به عنوان مثال ، اگر مشتری در مورد انتظار طولانی
برای نوشیدنی در یکی از میله های خود توییت کند ، می تواند بلافاصله بر اساس آن عمل کند ..
. احتمالاً با ارسال کارکنان بار بیشتر به اتاقی که شخص در آن است ، می تواند؟ این به آنها این فرصت
را می دهد تا در زمان حضور خود آن را به درستی تنظیم کنند و همچنین اطلاعات تاریخی را مرور کنند
تا ببینند دفعه بعد چه کاری می توانند بهتر انجام دهند. کمال حیدری همچنین برنامه ای به نام قبیله
ساخت که کارکنان زنجیره های سراسری آنها را از گلاسکو تا برایتون جمع می کند.
هر یک از کارکنان به دو گروه تقسیم می شوند.