هتل رستوران رامسر
هتل رستوران رامسر ، کسب و کارهای هتل یکی از بدترین بخشهای کسبوکار هستند و خسارات
زیادی به خاطر این بیماری همهگیر متحمل شدهاند. اما بسیاری از رستورانها و فروشگاههای هتل
به دنبال راهحلهایی ابتکاری برای
و بازگشت به کسب و کارها هستند تا اینکه
بر روی مشکل پافشاری کنند.
ما فکر کردیم که میتوانیم بخشی از راهحل باشیم و فرآیند پایان دادن به بیماری همهگیر را محکم کنیم.
در اینجا یک چک لیست برای بازگشایی کسبوکار رستوران شما آورده شدهاست.
فضاهای هتل / رستوران خود را تغییر دهید: زمان تغییر کردهاست، و وضعیت کنونی خواستار فضاهای
باز و با تهویه مناسب و ترجیحا فضاهای باز است. طراحی مجدد فضای رستوران موجود برای جای دادن
فاصله اجتماعی و حداقل ارتباط انسانی. داشتن مولفههای طراحی داخلی را در نظر بگیرید که سادهتر
هستند و الگوهای پیچیده کمتری دارند. از شلوغی از نظر مبلمان و یا حتی انواع دیگر عناصر خودداری
کنید. اگر شما فضای باز در محل خود دارید، سعی کنید به این فضاهایی که گردش هوای خوب در آنها
وجود دارد، تغییر دهید. نکاتی که باید در هنگام طراحی مجدد در ذهن داشته باشید:
حداقل ۶ فوت فاصله از دیگر رستورانها و یا تنظیمات صندلی را حفظ کنید، اجازه دهید بخشها بین میزها
تقسیم شوند. اگر به مراکز مربوط به اثاثیه مربوط میگردید، با آنها تماس بگیرید تا بر روی طرحهایی کار
کنید که برای فاصله اجتماعی بهتر عمل میکنند و ارتباط انسانی را کاهش میدهند.
به جای فهرستهای عادی، از منوهای غیر حضوری استفاده کنید.
خالی کردن سطل آشغال، صابون ، و درها را برای آنها فراهم کنید.
مرتب کردن میزها و نشستن پس از ترک برگهای مهمان از جمله آیتمهای مشترک دیگر.
هیچ شکلی از ظروف را روی میز نگذارید.
فضای باز را اولویتبندی کنید تا جایی که ممکن است. بخاریهای فضای باز نصب کنید تا مشتریان
را به استفاده از فضای باز در زمستان تشویق کنید.
از سیستم رزرو کردن برای جلوگیری از تجمع مردم و ایجاد ازدحام در محل، و در نتیجه کند شدن ارتباط
انسانی استفاده کنید.
مشتریان خود را تشویق کنید تا قبل از رسیدن واقعی خود، زمان صرف در یک رستوران را کاهش دهند.