رستوران و کافی شاپ مهری ماه قم
رستوران و کافی شاپ مهری ماه قم ، آنها تنها به دنبال بالا رفتن به سمت داخل رستوران نبودند،
آنها میخواستند اطمینان حاصل کنند که نصب عامل را به مشتریان خود با محیط گرم و فراگیر که
باعث ایجاد یک تاثیر پررنگ و رنگارنگ شده بودند، تضمین کنند. علاوه بر این، به عنوان یک رستوران
محبوب خانواده، ما باید به خاطر داشته باشیم که اثاثیه مورد نیاز برای پوشیدن و پاره کردن لباس
مورد نیاز است؛ مشکلات تجربهشده در گذشته با عدم موفقیت مبلمان را تجربه کردهاست،
بنابراین طول عمر بدون فدا کردن کیفیت یک اجبار مطلق است.
با وجود تاثیرات آفریقای جنوبی که اکنون بخش کاملی از نام تجاری نانوتک را تشکیل میدهد،
ما طرح خود را در مورد رنگهای فعال، الگوهای سنتی و آثار هنری منحصر به فردی که به
ریشههای رستوران احترام میگذارند، مطرح میکنیم.
ما زندگی جدیدی را به یک صندلی راحتی با پشتوانه چوبی و سبز رنگ با یک رنگ سبز براق
به ارمغان آوردیم و صندلیهای راحتی زرد روشن و صندلیهای راحتی بای به رنگ زعفران برجسته
ارائه کردیم. بافت بارنگ قرمز، صندلی یارد دار و یک تماس کلاس از جزئیات برنجی تزیین شده
ما به خود افتخار میکنیم که به نتایج عالی در هنگام کار با بودجه مشتری دست یابیم، و برخی از
تفکر خلاقانه را به کار گرفتهایم تا اطمینان حاصل کنیم که اثاثیه هزینه صرف بیش از حد بودجه نصب
نشده اند. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم که میزهای شیشهای موجود را با یک لکه زرد، ایجاد کنیم؛
فراهم کردن یک چهره فوری – بلند کردن بدون تخریب شدید بودجه.
علاوه بر این، تاکید مورد نیاز بر مواد طبیعی برای اجتناب از هرگونه تصنعی میتواند هزینهها
را افزایش دهد، اما تاکتیکهایی از قبیل استفاده از لاک الکل و الکل به روکش میز باعث شد
که مبلمان یک احساس روستایی شیک و روستایی داشته باشند در حالی که به
محدودیتهای مالی چسبیده هستند.
نتیجه
رابطه ما با “نانوتک” براساس اشتیاق متقابل برای برند و تصوری است که آنها در برابر ما تنظیم کردهاند
– روشی که ما با تمام مشتریانمان انجام میدهیم. نتیجه نهایی یک موفقیت چشمگیر با طراح، ،
بنیانگذار و مدیر معماری بود، با این نظر موافق بود که “نتیجه نهایی بسیار عالی بود”.